Βραβείο Οργανικής Σύνθεσης στον σπουδαστή μας Αντώνη-Παναγιώτη Ατζέμη

Ο Αντώνης-Παναγιώτης Ατζέμης, σπουδαστής του Ωδείου μας τιμήθηκε στους 13ους Αγώνες Λόγου και Τέχνης “ΑΛΟΤΕ” με το πρώτο βραβείο Οργανικής Σύνθεσης με το έργο του “Ταξιδεύοντας...”


Ο ίδιος λέει :

“Το θεωρούσα όνειρο, όμως το όνειρο έγινε πραγματικότητα!

Μετά από σκληρή δουλειά και κόπο, κατάφερα να πάρω το πρώτο βραβείο στη Οργανική Σύνθεση των 13ων Αγώνων Λόγου και Τέχνης “ΑΛΟΤΕ”, με θέμα τέσσερις στίχους του ποιητή Εμπειρίκου. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για εμένα! Δεν ήξερα όμως ότι αυτό που με περίμενε ήταν κάτι το φανταστικό. Μετά από ενημέρωση του Γυμνασιάρχη μας, κυρίου Νευροκοπλή, εγώ και άλλα δύο παιδιά που διακριθήκαμε στον διαγωνισμό θα πηγαίναμε  στην Αθήνα για την τελετή βράβευσης του διαγωνισμού.

Φτάσαμε έξω από το κτήριο, στο Αρσάκειο Ψυχικού. Με αξιοθαύμαστη αρχιτεκτονική και περιτριγυρισμένο από πολύ πράσινο. Μπήκαμε μέσα. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε η φιλοξενία των οικοδεσποτών. Με έκαναν να νιώσω ότι βρισκόμουν στο Σχολείο μου, σε ένα περιβάλλον οικείο σε μένα. Καθίσαμε στο αμφιθέατρο και μαζί με πολλά ακόμη παιδιά όλων των τάξεων, Γυμνασίου και Λυκείου, άρχισε η απονομή. Οι κριτές οι οποίοι έκριναν το έργα μας ήταν καταξιωμένοι καλλιτέχνες: μουσικοί, ποιητές, ζωγράφοι, συγγραφείς, σκηνοθέτες και φωτογράφοι, δηλαδή, άνθρωποι του λόγου και της τέχνης.

Ξεκίνησε η βράβευση. Αφού δόθηκαν τα βραβεία και τα δώρα στους μαθητές ανά κατηγορία, τα μέλη της κριτικής επιτροπής ανέβηκαν στην σκηνή και η συζήτηση άρχισε. Τον διάλογο άνοιξε ο δημοσιογράφος Μάκης Προβατάς. Για εμένα όλο αυτό μου ήταν κάτι πρωτόγνωρο και πολύ ενδιαφέρον. Κάθε κριτής ήταν ένας κι ένας! Οι γνώμες τους διαφορετικές πολλές φορές, αλλά είχαν ένα κοινό στόχο, την τέχνη. Αναφέρθηκε ποικίλος αριθμός θεμάτων, όχι μόνο πάνω στο θέμα του διαγωνισμού αλλά και γενικότερα σε θέματα τέχνης. Αυτό μου έδωσε σφαιρικότερες γνώσεις και γνώρισα από κοντά ενδιαφέρουσες προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών. Η εκδήλωση έκλεισε με ερωτήσεις του κοινού και με δύο μουσικά κομμάτια μελοποιημένου στίχου από τους κριτές της μουσικής, τα αδέλφια Καλογεράκη.

Ήταν μια αξέχαστη και δυνατή εμπειρία, που με έκανε να κοιτάξω τον κόσμο με άλλη ματιά!”